Przenieś numer klienta
do PLAY i zyskaj 10 zł
netto za każdy poprawnie przeniesiony numer
W aplikacji Simapka, możliwe jest przeniesienie dowolnego numeru na kartę do operatora sieci Play.
Twój Klient zyskuje
20
GB
internetu na 60 dni
200
zł
na rozmowy i SMS-y na 60 dni
rok ważności konta
bez doładowań
Podaj dane
personalne klienta.
Potwierdź numer telefonu hasłem,
które klient otrzyma SMS-em.
Gotowe! Wniosek został złożony,
klient otrzyma go na e-mail.
Całą resztą zajmie się operator.
Zeskanuj numer karty SIM Play,
którą wydasz klientowi.
Wprowadź numer telefonu klienta
i wybierz typ obecnej oferty.
Jak to działa?
Zobacz co jest
niezbędne,
by przenosić
numery do Play
Aby móc przenosić numery Twoich klientów do sieci Play, potrzebny jest skaner kodów kreskowych
lub telefon z aparatem i aplikacją mobilną Simapka.
Niezbędne są również tzw. „karty blind”, które wydawane są klientom przenoszącym numer.
Karty te zostaną dostarczone do Twojego Punktu przez Przedstawicieli sieci Play.
Po akceptacji operatora Twój punkt odwiedzi przedstawiciel sieci Play
Jak zacząć?
Aby rozpocząć współpracę w zakresie przenoszenia numerów, należy przejść do
zakładki Umowy -> Umowa na przenoszenie numerów.
Następnie należy zapoznać się i zaakceptować regulamin usługi oraz procedurę
operatora sieci Play. Moduł zostanie aktywowany.
Po akceptacji operatora Twój Punkt Sprzedaży odwiedzi przedstawiciel sieci Play
w celu dostarczenia kart niezbędnych do wydania klientowi.
Masz pytania?
Zostaw nam swój numer telefonu, oddzwonimy do Ciebie.